Display Advertising

Uw uiting op externe websites op internet

Vergroot uw online aanwezigheid enorm met Display Advertising via Internet Seven. Ook u kunt met uw banner- of tekstadvertentie op de grote sites als Nu.nl, Telegraaf.nl of AD.nl, maar alleen als de bezoeker uit uw regio komt. Dat is het mooie van online adverteren. U kunt er zijn wanneer uw bezoeker er is. En omdat Display Advertising veel optimalisatiemogelijkheden heeft en u niet een hele grote uitgave in één keer hoeft te doen, is het vaak een veel interessantere optie dan een halve pagina in de krant tegenwoordig.

Display = Bereik!

Display Advertising zit vooraan in de funnel. En met funnel doelen we op het beslissingsproces dat elke klant doorloopt. Dit proces bestaat uit verschillende fasen en start met de bewustwordingsfase. In deze fase is de nog zoekende klant zich steeds meer bewust van de behoefte die hij heeft. Ook in deze fase is het goed dat de persoon al geconfronteerd wordt met uw merk. Na de bewustwordingsfase kom je in de oriëntatiefase, waarin mensen aanbieders gaan vergelijken. Ook in deze fase kun je de gedachte sturen met Display Advertising.

Niet afrekenen op conversies

Net als drukwerk mag je Display Advertising niet afrekenen op conversies, maar op bereik. Bij Display sturen we namelijk op vertoningen, klikken en CTR (Click-Through-Rate). Display zit zoals aangegeven met name in de eerste twee fasen van het koopproces, en minder in de laatste Actiefase. In de actiefase is het adverteren op zoektermen heel belangrijk. Dit combineren we vaak met remarketing.

Remarketing

dynamische remarketingRemarketing is het opnieuw benaderen van websitebezoekers met beeld- of tekstadvertenties op externe sites. Heeft een bezoeker een aantal van uw pagina’s bezocht, maar niet geconverteerd? “Herinner” hem dan nogmaals aan uw producten of diensten met remarketing. Met remarketing maakt u de cirkel rond, de kracht van reclame zit ‘m vaak in herhaling en daar is remarketing op gericht. Een goede remarketingstrategie kan voor een sterke daling in uw kosten per conversie vanuit AdWords zorgen.

Dynamische Remarketing

Heeft u een webshop, makelaardij, onderwijsinstelling of autobedrijf? Dan kunt u ook gebruik maken van dynamische remarketing. De inhoud van de remarketing advertenties wordt dan automatisch opgemaakt op basis van welke “producten” uw bezoeker heeft bekeken. Denk aan huizen die te koop staan, opleidingen of cursussen of bepaalde occassions.

Meer weten over Display Advertising?

Geef het succes van uw onderneming een boost!