slide1

Hoe vaak log jij in op Google Mijn Bedrijf?

Moet je deze vraag met “nooit” beantwoorden? Dan zou ik dat maar snel eens weer gaan doen. Google heeft namelijk aangegeven dat je dan het risico loopt om je geverifieerde status te verliezen en je er daardoor geen gebruik meer van kan maken, mits je de vermelding weer verifieert uiteraard.

Dit is wat Google er zelf over zegt op het productforum:

 

In some cases, we may contact Google My Business users via email to confirm that they are still actively managing a business page. If a user is unresponsive to our attempts to contact him or her and has not logged into Google My Business for a significant length of time, then we may unverify pages in the account. We’re doing this in order to continue to provide users with the best experience when they’re looking for local businesses like yours. If you find that a page in your account has been incorrectly unverified, please contact support to get assistance restoring verification.

Advies

Houd je e-mail (die je gebruikt voor Google Mijn Bedrijf) goed in de gaten en log gewoon regelmatig in. Wil je meer advies over Google Mijn Bedrijf? Neem dan eens contact op.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>